Hier vind je een antwoord op de meest gestelde vragen. Vind je geen antwoord op je vraag? Dan kan je uiteraard ook terecht bij onze klantendienst.
Per e-mail : webshop@toychamp.be
Telefonisch : 089/69 44 52
Onze winkels zijn geopend volgens de normale openingsuren. Voor meer informatie kan je terecht op onze pagina met actuele info over de coronamaatregelen.
We proberen al onze pakjes binnen de 2 werkdagen te leveren.
Leveringen gebeuren enkel op weekdagen (tussen 8u00 en 18u00).
Zodra je een bestelling plaatst, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code. Zo kan je makkelijk de leveringsdatum van je bestelling opvolgen.
Meer weten? Bekijk hier meer over leveren en afhalen
De verzending van een bestelling waarvan het totale bedrag € 50,00 of meer bedraagt, is binnen België gratis.
De kosten voor de verzending zijn afhankelijk van het totale aankoopbedrag van de bestelling:
Vanaf het moment dat je pakket wordt opgehaald door onze transportdienst, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code waarmee je je bestelling kunt opvolgen.
Als je een account hebt aangemaakt, vind je deze gegevens ook terug in je account.
Via de flexdelivery dienst van onze transporteur kan je zelf nog het leveradres aanpassen of een parcelshop kiezen.
De transporteur zal het pakket tot 2x toe aanbieden alvorens zij het pakket in hun depot bewaren.
De transporteur behoudt het recht om het pakket bij buren af te leveren, indien zij wensen af te tekenen voor ontvangst.
Wanneer een artikel niet beschikbaar is voor 'Levering aan huis' betekent dit ook dat het artikel niet voorradig is in het webmagazijn. Onze winkels zijn geen verzendpunten. Het product kan bijgevolg niet verzonden worden. Indien de bestelknop 'levering aan huis' niet beschikbaar is, kan je altijd kijken of het gewenste product eventueel op voorraad is in een fysieke ToyChamp winkel.
De beschikbaarheid van een product vind je terug op de detailpagina ven dat product. Indien de optie 'levering aan huis' niet beschikbaar is, dan wil dat zeggen dat er geen voorraad meer is voor levering.
De beschikbaarheid in de winkels kan je nakijken door op 'Toon winkel voorraad' te klikken. Per winkel kan je dan zien of het product op voorraad is of niet. Er zijn helaas geen interne transporten mogelijk tussen onze winkels.
Bijvoorbeeld
Een product is niet meer op voorraad in ToyChamp Zwolle maar wel in ToyChamp Roermond. Helaas is het niet mogelijk om het product van ToyChamp Roermond naar ToyChamp Zwolle te versturen. Wel kan je het zelf afhalen in de winkel waar het op voorraad is.
De beschikbaarheid op de site is rechtstreeks gekoppeld aan ons voorraadsysteem en wordt voortdurend bijgewerkt. Tussentijdse verkopen in de winkel of diefstal kan op dat moment wel een verschil in beschikbaarheid betekenen.
Als een product voorradig is in een winkel, kan je het online bestellen en betalen om het daarna zelf af te halen in een winkel. Dit noemen wij een Click & Collect bestelling.
Er staat geen termijn op het afhalen van je bestelling. We sturen wel een herinnering in geval het wat langer moest duren om te voorkomen dat het vergeten wordt.
Meer informatie vind je hier.
Kijk zeker altijd eerst in je ongewenste mails (spambox) als je niet meteen een e-mail hebt ontvangen.
Indien je deze effectief niet ontvangen hebt, neem je contact met de klantendienst zodat dit verder nagekeken kan worden.
Per e-mail : webshop@toychamp.be
Telefonisch : 089/69 44 52
Een product reserveren is helaas niet mogelijk. Je kan het wel bestellen via de site en dan kiezen voor de optie 'Ophalen in de winkel'.
De openingsuren per winkel kan je terugvinden op de site. Online kan je uiteraard 24/7 winkelen.
Betalen op onze webshop doe je helemaal veilig. Je kan kiezen voor Bancontact, Visa of Mastercard en achteraf betalen.
Meer informatie vind je hier terug.
Betalen met consumptiecheques is mogelijk in de Belgische ToyChamp vestigingen. De geldigheid van de consumptiecheques is verlengd tot 31 december 2022. Indien de vervaldatum op uw consumptiecheque reeds verstreken is, kan u alsnog deze alsnog tot 31/12/2022 gebruiken.
Je hebt 14 dagen herroepingstermijn op je bestelling die geleverd werd, vanaf de datum van ontvangst. Wil je hiervan gebruik maken, dan kan je de retour aanmelden via mail, naar webshop@toychamp.be. Je ontvangt een RMA formulier dat je moet afprinten, tekenen en aan het pakket toevoegen. Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Alle voorwaarden over retourneren kan je hier terugvinden.
Controleer na ontvangst van jouw bestelling de goederen en laat ons binnen de 7 kalenderdagen weten als er wat mis lijkt te zijn. Dit kan per e-mail of telefonisch bij onze klantendienst. Samen zoeken we naar een gepaste oplossing.
ToyChamp volgt de officiële Europese garantierichtlijnen. Jouw product wordt nagekeken door onze interne hersteldienst op het hoofdkantoor. Na vaststelling van garantie gaan we over tot herstelling of vervanging van het product
Meer informatie over garantie vind je hier.
Je winkelaankoop kan geruild worden in een winkel, mits je de originele kassabon kan voorleggen en het product voldoet aan de ruilvoorwaarden. Je kan in de winkel een ander product kiezen of je krijgt een tegoedbon. Het artikel kan niet naar ons verstuurd worden om geruild te worden. Dat moet effectief in de winkel gebeuren.
Een online aankoop (click & collect) kan alleen geruild worden in een winkel, mits voorlegging van de factuur of kassabon. Ook hier moet het product voldoen aan de ruilvoorwaarden. Je kan in de winkel een ander product kiezen of je krijgt een tegoedbon. Ook in dit geval kan het artikel niet terug gestuurd worden maar gebeurt de ruiling in de winkel.
Je online aankoop (levering aan huis) kan je ruilen door het terug op te sturen per post. Let wel op dat de retourkosten daarbij voor jouw eigen rekening zijn. Je krijgt dan het geld terug. Indien gewenst kan je het product ook ruilen in een ToyChamp winkel. Op dat moment vervallen de richtlijnen van een online herroeping en gelden de winkelvoorwaarden. Je moet je factuur meenemen en het product moet aan de ruilvoorwaarden voldoen. In de winkel mag je een ander product kiezen of een tegoedbon.
Je kan bij ons zeker terecht voor je bedrijfsaankopen. Stuur een e-mail naar webshop@toychamp.be met zoveel mogelijk informatie. Je zal vervolgens gecontacteerd worden door de verantwoordelijke persoon binnen het bedrijf.
Je vindt alle openstaande vacatures op deze pagina. Zowel voor de winkels, als het warehouse, als het hoofdkantoor.
Hier staat ook omschreven hoe je kan solliciteren. Succes alvast!